fredag 20 februari 2009

Sal Kirdkin - Discobelle - Fet mix - Pacemaker

Fet mix av Dj Sal Kirdkin från Discobelle. Upplagd på Pacemaker. Pacemaker är en ny sorts dj grej, svenskskapad förövrigt, som ser ut som en liten mp3spelare. Du kan mixa i den och sedan skicka upp mixen på Pacemakers hemsida om man vill. Checka ut, finns massor av andra bra mixar. Bla Dj GoldBugs minimalmix, se nedan.

Tyvärr kostar en Pacemaker manick $873.75 + $47.26 i frakt om man bor i Sverige. Detta är om man köper från Pacemakers egna hemsida. Men en snabb koll på Prisjakt visar att den finns för mellan 3995kr till 6495kr i olika svenska affärer.

För mer noggrann beskrivning av vad det handlar om kolla Musikbörsen där den för övrigt är billigast i dagsläget.

Grymt sugen på att köpa en. Ska lägga till på min "saker att köpa när jag får pengar" lista. Min egna fantasilista över saker jag vill ha men aldrig har råd med. Tex har ett andra Technics 1210 stått där sen jag köpte mitt första 1998...

TILLÄGG: Efter att har kollat runt lite på Pacemaker så har jag fastnat väldigt mycket för Lo från London. Nästan alla hans mixar faller mig i smaken. Många till antalet med allt från hiphop, electro, garage, grime, dubstep, techno, house, dancehall, reggae, b-more, electronica, ambiant, minimal, tech-house och till å med lite miami bass bara för att! Kändes som han på många sätt sammanfattar min egen musiksmak. Grymma grejer, titta ut!!!



Sal Kirdkin - February Mix




Dj GoldBug - Gold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar